Global olarak American Express Corporate Card anlaşması bulunan çok uluslu firmalara Geliştirilmiş Global Yönetim Bilgi Sistemi-@Work raporlama sisteminden tüm harcamaları 7/24 olarak online takip edebilir. Bu raporlamaya özel hiyerarşik yapılandırma sayesinde, şirket yetkilileri her bir kartın kullanım özelliklerini takip edebilir ve gerektiğinde değişiklik yapabilir. @Work ile;
Harcama Kategorileri Raporu
Harcama kategorileri raporlarında en çok harcama yapılan masraf grupları gösterilir, kişi ve harcama grubu bazında raporlar verilir.
Ayrıntılı Harcama Raporu
Firmada kullanılan tüm kartların ekstreleri kişi bazında listelenerek tek bir rapor olarak gönderilir. Bu rapor, şirkete ara yazılım kurulmasıyla bilgilerin şirket gider formuna ve SAP muhasebe sistemine entegrasyonu için de kullanılır.
Genel Rapor
Her bir kart sahibinin son ödeme tarihinde ödemesi gereken toplam borç tutarları görüntülenen rapordur.
Limit Raporu
Firmada kullanılan tüm kartların güncel alışveriş limiti, nakit limiti, kullanılabilir limit bilgilerini içerir. TXT formatında şirketin belirleyeceği e-mail adresine her ay hesap kesim tarihinin ertesi günü gönderilir.
Kategori Bazlı Rapor
Firmanın tüm kartlarının yaptığı harcamaların toplamını kategori bazlı gösteren rapordur.